Pempem girbe görbe kalandjai

Napi kalandjaim az élet nevezetű játékban.

Friss topikok

  • szeditke: Mennyit fejlődött a kis Panka! Nagyon szépek a gyermekeid Pemi! (2010.06.20. 13:00) Még videó:
  • babszika/Ria: És ezt még élvezte is... apám, nem semmi ez a Panka! Nekem csak a nézéstől is szédülő érzésem let... (2010.02.19. 07:45) Videók negyedik adag
  • misspony: Ultrahangos a párásító? Az bezavar!!! A történet mostanra nagyon viccesen hangzik, gondolom ott ... (2010.01.30. 21:59) Digi mérleg
  • harivera: pemi kukk a blogomba jacsobaba.freeblog.hu/ (2010.01.29. 18:10) Meglepi Apának
  • *Viki*: Helyes a bőgés! :) (2010.01.17. 09:24) Mártír anyu

Linkblog

Fitweek

2011.05.08. 13:18 Pempem

Elkezdődött a Fitweek, ez egy jegy amivel több edzőterembe el tudok menni. Tegnap kipróbáltam a  speedfitneest. Már 2 hete bejelentkeztem szombat 10.00-ra. Utálok késni, 9.58-ra ott voltam Szigetszentmiklóson, 2 kört tettem az épület körül, de nem találtam a szalont fel hívtam a csajt és nagyon kedvesen mondta, hogy menjek be és az emelet vannak.  Bent az emeleten már volt kint plakátjuk. Csúszás volt 10 perc, ezt ki is használtam és átszaladtam a szemközti szoliba. Mikor vissza értem, elő is került a lány és kezdtük. Kicsit beszélgettünk az embóliámról és aláírtam egy nyilatkozatot, hogy nem vagyok beteg. Adott egy kényelmes pamut ruhát , azt felvettem,  ő csinált nekem egy pohár izotóniás italt és keresett rám egy mellényt kar és láb pántot, pár perc alatt készen is voltam. Először bemelegítés gyanánt végig futatta a testemen, hogy hol milyen érzés lesz az impulzus. Olyan mint egy kis tens készülék, csak több izomcsoportra tud egyszerre hatni. Beállítottuk, hogy hol mennyire bírom és elkezdtük az edzést ez 15 perc. A kezembe fogtam egy 2 kg-os súlyzót, az első kar impulzusnál majdnem eldobtam. Nagyon kellett koncentrálnom, hogy tartani tudjam. A következő körben elkezdtem kar gyakorlatokat csinálni, a lány mutatta, hogy mikor mit. 4 másodpercenként jön az impulzus kb 3-4 ismétlést csináltam egy gyakorlatból. Csináltam váll bicepsz, tricepsz, mell, hát gyakorlatokat, mikor egy egy izomcsoportra külön dolgoztunk ott még jobban éreztem az impulzust. Utána leraktam a súlyt, csináltam comb és popsit a végén meg derék és has volt. Ezek után lefeküdtem  padlóra és egy cellulit kezelés jött, ugyanazzal a géppel kicsit másfajta impulzusok jöttek, nem volt kellemetlen de érezni lehetett. Ezek után kaptam egy fehérje turmixot csoki kókusz, nagyon finom volt. Fizettem és eljöttem. Egész nap éreztem, hogy több kalóriára van szükségem (főleg fehérjét kívántam).  Ma meg izomlázam van, főleg a fenekemben. A 15 perces kezelés felért egy 60 perces súlyzós edzéssel. Nagyon tetszett az egész, kár, hogy ennyire drága.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pempem.blog.hu/api/trackback/id/tr372887114

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása