Pempem girbe görbe kalandjai

Napi kalandjaim az élet nevezetű játékban.

Friss topikok

  • szeditke: Mennyit fejlődött a kis Panka! Nagyon szépek a gyermekeid Pemi! (2010.06.20. 13:00) Még videó:
  • babszika/Ria: És ezt még élvezte is... apám, nem semmi ez a Panka! Nekem csak a nézéstől is szédülő érzésem let... (2010.02.19. 07:45) Videók negyedik adag
  • misspony: Ultrahangos a párásító? Az bezavar!!! A történet mostanra nagyon viccesen hangzik, gondolom ott ... (2010.01.30. 21:59) Digi mérleg
  • harivera: pemi kukk a blogomba jacsobaba.freeblog.hu/ (2010.01.29. 18:10) Meglepi Apának
  • *Viki*: Helyes a bőgés! :) (2010.01.17. 09:24) Mártír anyu

Linkblog

Digi mérleg

2010.01.19. 12:32 Pempem

Pankánál béreltem egy baba mérleget, mikor végre vissza tudtam adni kb 6 hónap leteltével sikeresen ki is fizetem egy új árát. Na akkor döntöttem el, hogy legközelebb veszek egyet. A múlt héten ennek el is jött az ideje. Szerencsére ismertem valakit aki pont foglalkozik ilyen termékekkel. Telefonáltam, hogy na most kéne egy hiper szuper mérleg. Mondta ok és este már itt is volt a mérleg. Berakom  a helyére, bekapcsolom és nem működik. Na nézem, tuti elcseszek valamit. Újra próbál. Nem megy. Na de ez nem lehet, használatit elolvasom (hisz van rajta vagy 3 gomb, talán rosszat nyomok). Újra próbál nem megy. Kis dillemázás, aztán ismerős felhívása, hogy hát bocsi de ez nem működik. Morog, hogy ez nem lehet, meg elnézést, holnap kicseréli. Persze nem probléma jöjjön a csere. Másnap hozta is az újat, kibontom elem nincs benne, na de nem baj. Telefon férjnek, hogy 4 ceruza nélkül haza ne merjen jönni, mert debütál az új mérleg. Haza ér, ünnepélyesen kicsomagoljuk, kipróbálom, remek mér. Használtam is egyszer kétszer háromszor és érzem, hogy egyre többet kell várnom, hogy bekapcsolódjon a készülék. Este gyerekkel a kezembe állok a mérleg előtt és az átment buszvezetőbe és sztrájkol. Ki be kapcsolom, nem megy,  fogam összezárva szitkozódom, mérlegelem, hogy kifér-e az ablakon (ha nincs a gyerek a kezembe lehet, hogy repül is). Szép színeseket gondolok, na egy mély levegő, elszámolok 10-ig, telefon ismerősnek. Hú tényleg, elromlott, furi nem szokott persze bocsi, ja ja cserélem holnap ne hari. Nem hari csak mérges vagyok. Reggel felhív, bocsi de ő kipróbálta amit visszaadtam neki mér. Hát nem tudom, nekem nem és a mostani se. Ok, ez van persze csere. Aztán felhív, te figyú próbáljam már ki máshol. Nézek egy kereket, ok ezen ne múljon. Mérleg ki a konyhába. Jé ott mér. Visszarakom a helyére. Na ott nem. Szemem kezd kerekedni. Mérleg ki, fürdőbe. Ott is mér. Vissza helyére. Na ott nem. Lesek. Mérleg ki a folyósóra. Na ott mér. Vissza a helyére, na ott nem. Azta. Hívom ismerőst. Bocsi, de mérleg mindenhol mér, kivéve a helyét. Hehe, akkor no csere használd máshol. Én persze ok. Ezt nem hiszem el. Mérleg a helyére, nézem nincs itt semmi csak a párosító, lehet, hogy nem csípik egymást. Párásító elpasszol, mérleg bekapcs és mér. Hú ezek nem szimpik egymásnak, de fura. Na mindegy, legalább megoldódott, párásító meg száműzve a sarokba.

1 komment

Címkék: mérleg

A bejegyzés trackback címe:

https://pempem.blog.hu/api/trackback/id/tr601684430

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

misspony 2010.01.30. 21:59:29

Ultrahangos a párásító? Az bezavar!!!

A történet mostanra nagyon viccesen hangzik, gondolom ott és akkor nem annyira!
süti beállítások módosítása