Pempem girbe görbe kalandjai

Napi kalandjaim az élet nevezetű játékban.

Friss topikok

  • szeditke: Mennyit fejlődött a kis Panka! Nagyon szépek a gyermekeid Pemi! (2010.06.20. 13:00) Még videó:
  • babszika/Ria: És ezt még élvezte is... apám, nem semmi ez a Panka! Nekem csak a nézéstől is szédülő érzésem let... (2010.02.19. 07:45) Videók negyedik adag
  • misspony: Ultrahangos a párásító? Az bezavar!!! A történet mostanra nagyon viccesen hangzik, gondolom ott ... (2010.01.30. 21:59) Digi mérleg
  • harivera: pemi kukk a blogomba jacsobaba.freeblog.hu/ (2010.01.29. 18:10) Meglepi Apának
  • *Viki*: Helyes a bőgés! :) (2010.01.17. 09:24) Mártír anyu

Linkblog

Itt a tavasz alá valami amerika még

2011.03.21. 20:47 Pempem

 

El is indultam futni, felvettem az új cipőmet ami csak úgy csillogott a napsütésben. Kb az első percben úgy gondoltam engem, aztán nem állíthat meg senki.

Közben a fülembe dübörgött a Valami Amerika még:

 

Ez ugyanaz az út,

csak kicsit nehezebb.

            Érzem is, hogy kihagytam egy hetet.

Mert ide-oda kanyarog,

de még is szereted.

            Ja tök jó a kilátás.

Senki nem előz!

            Nem ám, nincs még egy marha aki itt futna.

És te vagy, aki győz!

            Na ná!!!

De hiába vagy gyors!

Amikor szembejön a sors!

            Itt kezdtem el érezni, hogy szúr a szívem táján. Kezdtem mérlegelni, hogy mennyire lehet komoly.

Úgy zakatol a szív,

            Ez is megvan, fasza.

De érzed odabent, hogy

Bárhol is vagy

Vigyáznak rád sokan idelenn

            Remélem, eddig mákom volt mindenben. (Már volt TBC-m, meg tüdőembóliám egy infarktus be….-na.)

 

Nem vagy egyedül,

            Momentán mint a kisujjam.

majd minden sikerül

            Ha elérek a falu végére már király vagyok.

és végül kiderül:

Valami Amerika még,

most is ugyanúgy vár!

            Várhat egy darabig, a szint időm elég messze van még Bostonhoz. http://www.edzesonline.hu/cikk/3206/boston_marathon_valtozasok_nevezesi_rendszerben

 

Itt minden a tiéd,

            Ha jól körbenézek elég sok a lókaki.

csak  vedd el, ami jár!

            Köszi ezekből inkább nem kérek.

 

Ez ugyanaz a tűz,

és egyre visz tovább

            Visz ám, már kb a felénél tartok az útnak.

Nem tudod mér,
hogy de elhiszed,

hogy vannak még csodák

            Ha élve haza érek elég nagy csoda lesz.

Akad, aki fél.

            Remélem ma nem lesz mitől (ezt jól megszívtam mert ma egy k.. nagy kaukázusi állta utamat.)

De valaki remél

            Nem lehetek, annyira kétségbe esve, hogy még remélni se tudjak.

Valami Amerika még,

most is ugyanúgy vár!

Itt minden a tiéd,

csak vedd el, ami jár!

 

"Volt már úgy, hogy jó lesz,

A végén mégis fájt.

            Piszkosul.

Az élet nem túl könnyű,

Pedig ráírták, hogy "light"!

            Így izgalmas, nekem bejönn.

Hát kóstolgasd csak bátran,

Ha ízlik kérhetsz még!

            Jó lenne belőle még egy két adag.

A desszertből nem túl nagy

Sajnos a választék,

Mert túl sok a törzsvendég!!!"

 

Valami Amerika még,

Most is ugyanúgy vár!

Itt minden a tiéd,

Csak vedd el, ami jár!

Minden a tiéd!

Vedd el, a mi jár!

Valami Amerika még,

Most is ugyanúgy vár!

Itt minden a tiéd,

            Itt láttam meg egy rendőr autót ami itt felér egy unikornissal.

csak vedd el, ami jár!

            Na itt léptem bele egy fent említett lókakiba (mondtam, már, hogy a vadi új fehér cipő volt rajtam).

 

Valami Amerika még... (vedd el ami jár)

Valami Amerika még... (vedd el ami jár)

 

 

Valami Amerika VÁR!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pempem.blog.hu/api/trackback/id/tr192760286

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása