Pempem girbe görbe kalandjai

Napi kalandjaim az élet nevezetű játékban.

Friss topikok

  • szeditke: Mennyit fejlődött a kis Panka! Nagyon szépek a gyermekeid Pemi! (2010.06.20. 13:00) Még videó:
  • babszika/Ria: És ezt még élvezte is... apám, nem semmi ez a Panka! Nekem csak a nézéstől is szédülő érzésem let... (2010.02.19. 07:45) Videók negyedik adag
  • misspony: Ultrahangos a párásító? Az bezavar!!! A történet mostanra nagyon viccesen hangzik, gondolom ott ... (2010.01.30. 21:59) Digi mérleg
  • harivera: pemi kukk a blogomba jacsobaba.freeblog.hu/ (2010.01.29. 18:10) Meglepi Apának
  • *Viki*: Helyes a bőgés! :) (2010.01.17. 09:24) Mártír anyu

Linkblog

Közel 30

2011.08.13. 00:11 Pempem

Nem nem a korom, az már inkább 40. Hanem az egy adagban lefutott km-eim száma. Még leírni is nehéz. Elindulni még nehezebb. Hogy mikor gondoltam rá, hogy feladom kb az első 30 percben folyamatosan. De úgy voltam vele, hogy ennyit szoktam futni legalább annyit tudjak le de minimum egy tízest. Aztán meg az járt a fejembe, hogy hú a 42-ből a 10 csak az egy negyede nem szégyen feladni de ne most. Aztán 12 körül egy kicsit könnyebb lett. Nem is tudom mintha a lábam lazult volna kezdtem élvezni na jó csak egy kicsit de tényleg szinte jól esett. Innen már csak 2 és fél kg és meg is fordulhattam. Nézem is a gps-t 14.6, király hátra arc. Vissza felé már egyértelmű volt, hogy kurva messze vagyok ha elkezdek gyalogolni irtó későn érek haza. Már kiöregedtem a stoppolásból. Hála a nyárnak működnek az utcán a kerti kutak. Így szépen a fejemben volt, hogy mindig csak a következő kútig kell elfutnom és iszom egy nagyot. Sajnos ezek elég messze vannak egymástól. Néztem közben az órát 2 óra után arra gondoltam, hogy már csak egy egész óra meg a ráadás amiért  ilyen lassú vagyok. Hú az egy óra az sok, ja nem is hisz az csak 3*20 perc és már el is kezdtem az első 20-at hisz eltelt belőle 40 másodperce.  Az utolsó kút kb 3 km-re van a kapunkig innen már tudtam, hogy akkor is végig futom, ha azok a bizonyos sötét bőrű gyermekek potyognak. A kapunál néztem a gps-t 14-3 na ezt nem bírom felfogni, hogy lesz vissza felé ugyanaz az út rövidebb. De ha már azt mondtam 29 lesz, hát 29 lesz és mentem tovább amíg 14.5-öt nem mutatott az a vacak. Akkor megálltam és úgy éreztem lefekszem ott az útra és nem kelek fel másnap reggelig. Aztán bevillant, hogy mennyit ittam és mindjárt bepisilek. Nyomás a fürdőbe. Cipőt lerúgtam és karizomból felhúztam magam az emeletre és lerogytam a wc-re. Na a felállást 25* meggondoltam. Nagy mák, hogy előtte egy nappal vettem egy sport krémet, azt levadásztam a polcról és bekentem a lábam. Hát egy csoda volt, mert simán léptem 3-at a zuhanytálcáig. 2 óra pihenés után a gyerekeimet nem igen érdekelte, hogy én inkább az üljünk és kirakózunk vagy anya fekszik és főzzetek vacsit és etessetek meget játszunk, inkább rám másztak és röhögve ugráltak egyet a hasamon.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pempem.blog.hu/api/trackback/id/tr973150096

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása