Pempem girbe görbe kalandjai

Napi kalandjaim az élet nevezetű játékban.

Friss topikok

  • szeditke: Mennyit fejlődött a kis Panka! Nagyon szépek a gyermekeid Pemi! (2010.06.20. 13:00) Még videó:
  • babszika/Ria: És ezt még élvezte is... apám, nem semmi ez a Panka! Nekem csak a nézéstől is szédülő érzésem let... (2010.02.19. 07:45) Videók negyedik adag
  • misspony: Ultrahangos a párásító? Az bezavar!!! A történet mostanra nagyon viccesen hangzik, gondolom ott ... (2010.01.30. 21:59) Digi mérleg
  • harivera: pemi kukk a blogomba jacsobaba.freeblog.hu/ (2010.01.29. 18:10) Meglepi Apának
  • *Viki*: Helyes a bőgés! :) (2010.01.17. 09:24) Mártír anyu

Linkblog

Hó és latyak megint

2011.03.03. 21:10 Pempem

 

Na tegnap megint esett a hó, nem akartam a szememnek hinni. Kb egy óra alatt 4 cm esett. Már előre készítettem a lelkem, hogy megint latyakba gázolás lesz a futásból. Egész nap erősen olvadt, sár az volt de nem vészes.  Elfutottam egy olyan irányba ahol eddig még nem jártam, azt hittem az isten háta mögött van. Kiderült , hogy ott is laknak emberek, sőt van egy bazi nagy kutyájuk akit az utcán tartanak, na ez a dög nem is engedett tovább az utcán, vissza kellett fordulnom.  Elkezdtem gondolkodni, hogy milyen fajta is ez a kutya, tudtam, hogy ismerem de nem ugrott be a neve.  Futottam tovább és a férjem volt barátnője arca járt a fejemben. 10 perc múlva kezdtem idegeskedni rajta, hogy miért nem megy ki a fejemből ez csaj, semmi bajom nincs és nem is volt vele, sőt isteni lecsóval nyomta tele a fagyasztót amit napokig ettünk. Már kezdtem tudatosan másra gondolni, de csak csak vissza kúszott az arca. Aztán leesett Berni hátja berni pásztor volt a kutya. Komcsi így ugrott be. Aztán robogtam tovább. Kiszúrtam egy harkályt egy fán, jó messziről látszódott. Ez a madár tényleg nem komplett, a fejét verte a fába megállás nélkül. Számomra rejtély, hogy nem megy szét az agya.  De nem álltam meg megmenteni, gondoltam elég határozottan csinálja, ha gáz lenne abba hagyná, hisz nem tartanak pisztolyt a fejéhez (ami teljesen felesleges is lenne, hisz elég gyorsan mozog nehéz lenne eltalálni). Az erdő mellett megint láttam egy őzet. Érdekes, ma láttam életemben a legtöbb őzet (szabadon) és a legtöbb autót az árokban. Nem tudom, hogy van-e a kettőnek összefüggése.  Már mint az autósok úgy gondolták-e, hogy jé egy őz  jó lesz otthon vadasnak, oszt hajrá kapjuk el.  Autósokról jut eszembe. Tegnap úgy alakult, hogy a két épp, hogy egy évet múlt gyermekemmel kellett bevásárolni mennem. Meglepetésemre egyetlen egy családi parkolót sem találtam a Dunaharaszti Tesconál. Viszont 24 igen huszonnégy darab rokkant parkoló állt ÜRESEN!. Itt szögezzük le, hogy semmi ellenszenvem nincs a rokkantakkal szemben és igen is kell nekik kijelölt parkoló. DE számoljunk már utána hány rokkant lakik Dunaharaszti és környékén. Mennyi a valószínűsége, hogy ebből 24-en egyszerre ejtik meg a heti bevásárlást. Most nézzük meg, hogy hány nagycsaládos vásárol egyszerre. Én cipeltem 2 bébihordót és rajtam kívül legalább még két hasonlóan cipekedő nőt láttam. Nekünk minden cm számít. Elvből nem állok be a roki parkolóba, szóval köszi tegnapra kicipekedtem magam. De milyen jó lenne, ha meg tudnék állni a családi parkolóba ami pl a bevásárló kocsik mellett lenne, így nem kéne messzire cipelni a gyereket. Kérlek, ha úgy gondolod, hogy elég lenne csak 12 rokkant parkoló a fent említett áruház előtt és elférne még 12 családi parkoló kérlek csatlakoz a Dunaharaszti Tescohoz családi parkolót csoporthoz köszi

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pempem.blog.hu/api/trackback/id/tr852708337

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása