Pempem girbe görbe kalandjai

Napi kalandjaim az élet nevezetű játékban.

Friss topikok

  • szeditke: Mennyit fejlődött a kis Panka! Nagyon szépek a gyermekeid Pemi! (2010.06.20. 13:00) Még videó:
  • babszika/Ria: És ezt még élvezte is... apám, nem semmi ez a Panka! Nekem csak a nézéstől is szédülő érzésem let... (2010.02.19. 07:45) Videók negyedik adag
  • misspony: Ultrahangos a párásító? Az bezavar!!! A történet mostanra nagyon viccesen hangzik, gondolom ott ... (2010.01.30. 21:59) Digi mérleg
  • harivera: pemi kukk a blogomba jacsobaba.freeblog.hu/ (2010.01.29. 18:10) Meglepi Apának
  • *Viki*: Helyes a bőgés! :) (2010.01.17. 09:24) Mártír anyu

Linkblog

Még mindig változatos

2011.03.11. 21:14 Pempem

Ma a futópadot szenteltem fel.   Pszichésen a terepen nem merek sokat gyorsan futni, mert még haza is kell érni. Ha elfáradok a másik falu szélén haza gyalogolhatnék de tovább tart, így inkább lassabban de végig futom a távot. De ma a padon gondoltam simán mehetek gyorsabban, hisz ha nagyon elfáradok max leszállok és kész. Bemelegítés után 8-as tempóba futottam ezt bírtam hosszú távon és elég gyorsnak éreztem, a pulzusom is magasabb volt, egy pár percig felkúsztam 8.6-ra de nem bírtam sokáig. Egy órát csináltam és 7.82 km-ert tettem meg. Na ez volt kb a legrosszabb eredményem eddig. Most vagy rosszul méri a távolságot a pad vagy én mérem a terepfutás távolságokat rosszul (ezt leellenőriztettem férjjel és jól mérek). Eddig mindenhol azt olvastam, hogy padon futni könnyebb mint az utcán, hát lehet, hogy én vagyok ilyen ritka példány de nekem nehezebben ment (a számok alapján). Holnap megint vissza térek az útra.

Gyerek téren is van változatosság ma az egyik rám hányta a vacsorát.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pempem.blog.hu/api/trackback/id/tr342731986

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása