Pempem girbe görbe kalandjai

Napi kalandjaim az élet nevezetű játékban.

Friss topikok

  • szeditke: Mennyit fejlődött a kis Panka! Nagyon szépek a gyermekeid Pemi! (2010.06.20. 13:00) Még videó:
  • babszika/Ria: És ezt még élvezte is... apám, nem semmi ez a Panka! Nekem csak a nézéstől is szédülő érzésem let... (2010.02.19. 07:45) Videók negyedik adag
  • misspony: Ultrahangos a párásító? Az bezavar!!! A történet mostanra nagyon viccesen hangzik, gondolom ott ... (2010.01.30. 21:59) Digi mérleg
  • harivera: pemi kukk a blogomba jacsobaba.freeblog.hu/ (2010.01.29. 18:10) Meglepi Apának
  • *Viki*: Helyes a bőgés! :) (2010.01.17. 09:24) Mártír anyu

Linkblog

Takony van futás nincs

2011.03.19. 20:01 Pempem

 

Eljött a hétfő  és el is múlt,  futás nélkül,  viszont helyette eltüntettem egy tábla csokit. Mentségemre mondhatnám, hogy a gyerekeim begyűjtötték az általam látott legtöbb taknyot, fulladozó köhögéssel társulva és magas lázzal. De igazából csak lusta voltam de nagyon. Tegnap este előre láthatólag átaludhattam volna az éjszakát, erre éjszaka megszólalt a játék pénztárgép, de vagy 10. Ezt nem hiszem el, volt az első gondolatom, aztán elkönyveltem, hogy valami kis szellem vásárolt nálunk. Így elpárolgott a mérgem. De futni ma sem mentem és holnap sem fogok, majd hétfőn, pedig a kicsik olyan rohamosan gyógyulnak az antibiotikumtól, hogy csak lesek. Közben egy bátorság próbán jár az agyam:  Halpedikűr be merem dugni a lábam 50-60 kis hal közé akik leeszik a felesleget a lábamról és közben nem kapok sem sikító frászt sem röhögő görcsöt akkor egy hős vagyok/leszek mert még nem szívtam fel magam elégé (ha te bátrabb vagy gyere és írj és menjünk, hehe ugye, hogy nem is olyan könnyű elhatározás).

Szemezek egy ilyen digitális könyvolvasóval csak nálunk a könyvkiadás ezen a téren (is) még el van maradva. Szó szerint rettegnek a digitális könyvektől, gondolom feltételezik, hogy mindenki csak illegálisan töltögetne, pedig pl én ha csak 1/3 árban jutnék a könyvhöz digitális formában a papírhoz képest már vásárolnék. És így is elég magasan lennének az árak. De kit érdekel a környezet védelem a fák, ha könyvkiadók 100% a nagykereskedők szintén 100% és a kiskereskedők megint 100% hasznot rakhatnak a papír alapú könyvekre, az egész üzletből a szerzők járnak a legrosszabbul.  Pedig milyen jó lenne, ha este nem kéne a vastag könyvet tartanom csak egy ilyen kis helyes kütyüt.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pempem.blog.hu/api/trackback/id/tr582753986

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása