Pempem girbe görbe kalandjai

Napi kalandjaim az élet nevezetű játékban.

Friss topikok

  • szeditke: Mennyit fejlődött a kis Panka! Nagyon szépek a gyermekeid Pemi! (2010.06.20. 13:00) Még videó:
  • babszika/Ria: És ezt még élvezte is... apám, nem semmi ez a Panka! Nekem csak a nézéstől is szédülő érzésem let... (2010.02.19. 07:45) Videók negyedik adag
  • misspony: Ultrahangos a párásító? Az bezavar!!! A történet mostanra nagyon viccesen hangzik, gondolom ott ... (2010.01.30. 21:59) Digi mérleg
  • harivera: pemi kukk a blogomba jacsobaba.freeblog.hu/ (2010.01.29. 18:10) Meglepi Apának
  • *Viki*: Helyes a bőgés! :) (2010.01.17. 09:24) Mártír anyu

Linkblog

Fitweek – spenning:

2011.05.10. 21:28 Pempem

Tegnap a fitweek jegyemmel elmentem Érdre a Retro fitnessbe és nyomtam egy spenning órát. A terem elég kicsi, amennyire barátságos annyira piszkos. De ezen fent sem akadok (nem vagyok hajlamos a gombára, wc-re meg elvből nem ülök). Aranyosak voltak, mert szó nélkül elfogadták a fitweek jegyemet és kaptam egy testápolós termékmintát. Nagyon kényelmes gépek voltak  (a márkáját direkt megnéztem, de persze el is felejtettem) fekete pirosak és nagy lengéscsillapítós rugó, meg  fekete szürke anatómiás nyereg, fék is volt a gépen. Az óra pontosan kezdődött, az edző körbe járt és bemutatkozott az újaknak (a gépet is segített volna beállítani), aztán lekapcsolta a villanyokat és csak uv lámpák világítottak. Ez nagyon tetszett, mert a régi őrült órára emlékeztettek Lottival. Ezután zenét kapcsolt, de úgy, hogy meg kellett kapaszkodnom, hogy ne üssön ki a nyeregből a basszus. A bemelegítés csak sima 10-12 perc szabad tekerés volt. Unalom a köbön. Aztán motyogott valamit a lány (ezt többször megtette az óra folyamán) csak az üvöltő zenétől se mmit nem hallottam. Aztán volt egy kis laza hegyre tekerés, meg néhány jump ezeket is csak lelestem, mert szerencsére mutatta kézzel is. Fél óra után elkezdte mondogatni, hogy hány perce vagyunk nyeregbe (ha valaki nem tudná a nagy világító óráról leolvasni).  Kb még két laza hegy volt közte 2 db 8-as 2 db 4-es 2 db 2-es jumppal, egyesek, sima kiállások, kemény futás, popira tekerés, kar egyáltalán nem volt.  Levezetés megint 10 perc szabadon tekerés (én kiállva nyomtam, de még így is uncsi volt). Miután kb 47 percet töltöttünk nyeregben, nyújtás. Ami sokkal jobban fel volt építve mint maga az óra. Biztos én vagyok az állat, de  60 percet szeretek nyeregben tölteni, vagy legalább 55-öt. 279 caloriát égettem 55 %-on, az átlag pulzusom 133 volt (az én zsírégető tartományom 148-158 között van, ebben 17 perc 57 másodpercet töltöttem az 57 perc 50 másodpercből). Az öltözőben 2 azaz két darab zuhanyzó volt, ergo sorban állás ergo beszélgetés. A lányok lelkendeztek, hogy milyen remek óra volt. Én inkább nem szólaltam meg, úgy sem megyek oda vissza többet minek keltsem a feszkót. Mikor azt elemezték, hogy ez olyan aerob óra volt, hogy tuti nőt az álló képességük, már kuncogtam. Az enyém tuti nem nőt, mert ahhoz a zsírégető tartomány fölé kellett volna mennem (ami ment is volna, mert a zene tényleg király volt, csak kellett volna sok jump, meg fokozatos erőterhelés). A lányok egyébként nagyon aranyosak és kedvesek voltak. Bár mikor megmondtam, hogy 3 gyerekem van és ikrek körbe álltak és ujjal mutogattak a hasamra, hogy ezt nem hiszik el. Mondtam, hogy nyugi nincs rejtély csak sok sok sok futás, erre már jött a ja és már nem is voltam érdekes.

Jó ez a fitweek, ez lesz a programom:

7-én speedfitness,

9-én spinnig,

10-én speedfitness,

12-én step aerobic,

13-án speedfitness,

15-én kangoo.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pempem.blog.hu/api/trackback/id/tr402894206

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása