Pempem girbe görbe kalandjai

Napi kalandjaim az élet nevezetű játékban.

Friss topikok

  • szeditke: Mennyit fejlődött a kis Panka! Nagyon szépek a gyermekeid Pemi! (2010.06.20. 13:00) Még videó:
  • babszika/Ria: És ezt még élvezte is... apám, nem semmi ez a Panka! Nekem csak a nézéstől is szédülő érzésem let... (2010.02.19. 07:45) Videók negyedik adag
  • misspony: Ultrahangos a párásító? Az bezavar!!! A történet mostanra nagyon viccesen hangzik, gondolom ott ... (2010.01.30. 21:59) Digi mérleg
  • harivera: pemi kukk a blogomba jacsobaba.freeblog.hu/ (2010.01.29. 18:10) Meglepi Apának
  • *Viki*: Helyes a bőgés! :) (2010.01.17. 09:24) Mártír anyu

Linkblog

500-on túl:

2011.06.22. 15:30 Pempem

Igen igen, idén már bőven 500 km-ert megtettem. Hú ha erre gondolok rögtön elfáradok. Így inkább előre nézek. Október 2-ára tervezem a maratont így még legalább 500 km-et meg kell tennem. Ez heti szinten 34 km-ert jelent ez belátható táv. Főleg, hogy pl tegnap 17 km-et nyomtam igaz 2 óra alatt, de délben a melegben. Új helyszínen futok, na nem nagy dúr csak nem a faluban hanem a vetés mellett (a búza és repce mellett). Miért? Mert meguntam, hogy egyes parasztok nem csuklyák be a kerti kapukat és mindenféle ugató kutya kerget meg. Ezek akkor traumát okoztak, hogy elmentem a vadászboltba egy nagy puskát akartam venni és áttérni az öttusára hehe. Á nem, úgy beparázok mikor jön és acsarkodik egy kutya a lábamnál, hogy nem bírnék célozni. Ezért nem is mertem gázsprayt venni, mert tuti magamat fújnám le. Mondta a csaj, hogy csak kicsit kell figyelni, hogy merre fúj a szél, mondtam köszi én arra koncentrálok, hogy ne szarjak be félelmembe, a szorítás közben nem igen érzem merről fúj a szél. Így maradtunk egy sípnál illetve olyan spray ami hangot ad ki olyan mint egy kisebb légkürt. Annyira kicsi, hogy az első futásomnál szerencsésen el is hagytam. De nem adom fel irány újra a vadászbolt, beszereztem egy újabb darabot.  Ezzel felfegyverkezve nyomulok az erdő mellett ami nagyon izgi. A múltkor kiballagott egy őz a bokorból és kb 20 méterről bambult rám, volt neki vagy 20 másodperc mire beazonosított és megijedt elugrált a repce közé és lefeküdt, gondolom úgy vélte oda nem megyek utána. Jól gondolta nem tettem. Ezek után találkoztam 3 nyuszival. Ők gyorsabban kereket oltottak. És persze volt kóbor kutya is , de ez fele annyira sem tűt veszélyesnek mint a falusi ebek.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pempem.blog.hu/api/trackback/id/tr73006150

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása