Pempem girbe görbe kalandjai

Napi kalandjaim az élet nevezetű játékban.

Friss topikok

  • szeditke: Mennyit fejlődött a kis Panka! Nagyon szépek a gyermekeid Pemi! (2010.06.20. 13:00) Még videó:
  • babszika/Ria: És ezt még élvezte is... apám, nem semmi ez a Panka! Nekem csak a nézéstől is szédülő érzésem let... (2010.02.19. 07:45) Videók negyedik adag
  • misspony: Ultrahangos a párásító? Az bezavar!!! A történet mostanra nagyon viccesen hangzik, gondolom ott ... (2010.01.30. 21:59) Digi mérleg
  • harivera: pemi kukk a blogomba jacsobaba.freeblog.hu/ (2010.01.29. 18:10) Meglepi Apának
  • *Viki*: Helyes a bőgés! :) (2010.01.17. 09:24) Mártír anyu

Linkblog

Akkor fuss:

2011.07.05. 21:00 Pempem

Akkora fuss ha jól esik, de még csak csöpörgött csütörtök délután mikor elindultam. Nagy nagy elhatározással a lelkemben, hogy ma 20 km-et tuti lenyomok ha fenét fenét eszik is. Először csak szemerkélt és el is állt. Meg is dicsértem magam, hogy milyen egy ügyi baba vagyok, hogy elindultam, nem is volt vészes ez az eső. Tök szép búza mezők mellett haladtam, találkoztam egy két mezei nyúllal (az erdő mellett üregi szokott lenni és másként néz ki, előbb utóbb nyúl témában otthon leszek miután egy házai is meg fordult nálunk idén). Kinéztem a távolba egy templomtornyot. Egy lovarda mellett vezetett az út, legalább jól megbámultam egy gyönyörű feketét (szerintem) mént bár lovak terén még nem vagyok jó. A templom kilincset lepacsiztam és megkérdeztem a bámuló nénit, hogy melyik településen vagyok. Kb mintha ufo lennék felvilágosított, hogy Kiskunlacházán vagyok (ami csak a szomszéd falú szóval nem nagy durr). Vissza felé megint elkezdett csöpögni, gondoltam ez van még a plusz kis köröm belefér és akkor tuti meg lesz a 20 km, első el is állt kb 5 percre. Gyűjtött egy kis erőt és elkezdett szakadni. Hmmm mit tehetnék talán fussak? (Hehe) Pont jött valami farmer ellenőrizni a földjeit meg is jegyezte, hogy ellázik szép asszony. (Megint hehe) De már nem volt mit tenni, megtettem az utolsó 800 métert és vissza fordultam (még kb 3 km-re voltam otthonról). Volt kicsapva vagy 10 tehén az egyik földre, esküszöm halottam ahogy röhögnek rajtam. Szerencsére arra forgalom nem sok van egy kocsi ment el oda is meg vissza is mellettem másodjára már integettek (vagy csápoltak, hogy jééé egy bolond). De haza értem lezuhanyoztam és megállapítottam, hogy egy hős vagyok valamint ha egy futás alatt háromszor ázik meg az ember akkor vagy túl lassú vagy túl sokat fut.  (2óra 23 perc alatt kb 20.29 km-mert a lépés számláló minden csak nem megbízható eszköz) Ezt azzal ünnepeltem meg, hogy 3 napot pihentem.  És ma életem legjobb idejét futottam, 8 km 46 perc 28 másodperc alatt (5.48 perc/km).

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pempem.blog.hu/api/trackback/id/tr173042604

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása