Pempem girbe görbe kalandjai

Napi kalandjaim az élet nevezetű játékban.

Friss topikok

  • szeditke: Mennyit fejlődött a kis Panka! Nagyon szépek a gyermekeid Pemi! (2010.06.20. 13:00) Még videó:
  • babszika/Ria: És ezt még élvezte is... apám, nem semmi ez a Panka! Nekem csak a nézéstől is szédülő érzésem let... (2010.02.19. 07:45) Videók negyedik adag
  • misspony: Ultrahangos a párásító? Az bezavar!!! A történet mostanra nagyon viccesen hangzik, gondolom ott ... (2010.01.30. 21:59) Digi mérleg
  • harivera: pemi kukk a blogomba jacsobaba.freeblog.hu/ (2010.01.29. 18:10) Meglepi Apának
  • *Viki*: Helyes a bőgés! :) (2010.01.17. 09:24) Mártír anyu

Linkblog

Kis okos:

2011.07.12. 14:58 Pempem

 

Eddig nem is gondoltam, hogy kéne egy okos telefon. Aztán úgy alakult, hogy lett egy, egy ilyen: http://www.samsung.com/hu/consumer/mobile-phone/mobile-phones/touchscreen/GT-S5570EGAXEH/index.idx?pagetype=prd_detail

csak fehér. Megszeretni egy perc is elég volt, két nap alatt átcsapott imádatba. Ráfért az egyik kedvenc filmem és az összes kedvenc zeném, pedig nem is vettem hozzá extra kártyát pedig terveztem. Futás közben hallgatom a kedvenc zenéimet és tudom, hogy nem hagytam el a telcsit, hiszen szól. Ez a kis okos tud egy csomó kis okos programot. A runkeepert próbáltam ki és nagyon megszerettem. GPS alapján pontosan tudja, hogy hol vagyok és mennyit futottam és ezt milyen sebességgel. Ezt be is tudja mondani, én azt szeretem ha 5 percenként megmondja, hogy mennyire kis ügyi vagyok. Így pontosan tudom, hogy lassulok-e (bár alapból sem vagyok túl gyors). A végén meg tudom nézni a pontos útvonalat és ki is tudom elemezni az edzést. Edzés után azonnal egy gombnyomással fel tudom küldeni az adatokat a netre és meg is tudom osztani pl FB-n. Az elmúlt két futásomat itt nézhetitek meg:

http://runkeeper.com/user/258680580/activity/42940393

http://runkeeper.com/user/258680580/activity/42869778

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pempem.blog.hu/api/trackback/id/tr403060703

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása