Pempem girbe görbe kalandjai

Napi kalandjaim az élet nevezetű játékban.

Friss topikok

  • szeditke: Mennyit fejlődött a kis Panka! Nagyon szépek a gyermekeid Pemi! (2010.06.20. 13:00) Még videó:
  • babszika/Ria: És ezt még élvezte is... apám, nem semmi ez a Panka! Nekem csak a nézéstől is szédülő érzésem let... (2010.02.19. 07:45) Videók negyedik adag
  • misspony: Ultrahangos a párásító? Az bezavar!!! A történet mostanra nagyon viccesen hangzik, gondolom ott ... (2010.01.30. 21:59) Digi mérleg
  • harivera: pemi kukk a blogomba jacsobaba.freeblog.hu/ (2010.01.29. 18:10) Meglepi Apának
  • *Viki*: Helyes a bőgés! :) (2010.01.17. 09:24) Mártír anyu

Linkblog

Beneveztem

2011.08.29. 19:58 Pempem

A vasárnapi félmaratonra. Jó lesz edzésnek. Tegnap le is nyomtam 20 km, hogy érezzem az erőt. Az első óra elég jól ment, a második már kevésbé: http://runkeeper.com/user/258680580/activity/49729164 hozzá teszem, hogy meleg volt és minden utcai kútnál megálltam inni. Ezek kb öregebbek mint én. Már gyerekkoromban is utáltam, hogy szinte lehetetlen egyedül inni belőlük. Na ez egy cseppet sem változott. Ha nyomom az egyik kezemmel oda hajolok illetve nék, mert nem érek el odáig (merev vagyok mint f… a lakodalomban) csak kis kortyokhoz tudok hozzá jutni. Ha az egyik lábammal nyomom le a kart, akkor sem sokkal jobb a helyzet, a víz befolyik a cipőmbe elugrani sem tudok (hiszen az egyik lábam fel van akasztva a kútra), előrébb tudok hajolni így nem kell kortyoznom, de mivel a lábammal nyomom nem tudom szabályozni az erősséget, első körben az orrom lesz tele, aztán félre nyelek, utána a pólóm ázik át.

Szóval ha nincs programotok hétvégére, gyertek nekem szurkolni. (Érdekes fejem lesz, mert péntek este bulizni megyek.)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pempem.blog.hu/api/trackback/id/tr63188936

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása