Pempem girbe görbe kalandjai

Napi kalandjaim az élet nevezetű játékban.

Friss topikok

  • szeditke: Mennyit fejlődött a kis Panka! Nagyon szépek a gyermekeid Pemi! (2010.06.20. 13:00) Még videó:
  • babszika/Ria: És ezt még élvezte is... apám, nem semmi ez a Panka! Nekem csak a nézéstől is szédülő érzésem let... (2010.02.19. 07:45) Videók negyedik adag
  • misspony: Ultrahangos a párásító? Az bezavar!!! A történet mostanra nagyon viccesen hangzik, gondolom ott ... (2010.01.30. 21:59) Digi mérleg
  • harivera: pemi kukk a blogomba jacsobaba.freeblog.hu/ (2010.01.29. 18:10) Meglepi Apának
  • *Viki*: Helyes a bőgés! :) (2010.01.17. 09:24) Mártír anyu

Linkblog

Füstölt nyuszi

2011.03.23. 12:05 Pempem

Tegnap szinte verte a nap az ablakot, öröm volt cipőt húzni. Már délelőtt nyomultam az utcán (na, jó a program is úgy alakult, hogy máskor nem lett volna időm).  Minden szánsány meg happy volt, néztem a tájat és haladtam. Látom ám, hogy az egyik 5 házzal arrébb lakó szomszéd egy nagy hegynyi rőzsét szedett össze, a környéken nyírták a fákat ott figyelnek a fák alatt a kis kupacok. Unatkozó nyugdíjas fazonnak tűnt, mert azonnal tűzet rakott. Már ez is csípi a szemem, főleg a füst miatt. De ahogy közelebb értem, hát látom, hogy egy kis kordélyos szekéren ott figyel egy bébi gázpalack, abból meg egy szép barna gumicső, aminek a vége kb 50 cm a tűztől. Itt kezdtem el gyorsítani, de nagyon. Álmos könyv szerinte ne álljunk le vitatkozni a magát felrobbantani kívánó unatkozó nyugdíjassal, hanem mentsünk az életünket. Azt mérlegeltem, hogy ha robban a házunk biztonságban van-e. Úgy véltem igen, különben visszamegyek a kutyáimmal meg még egy két szomszéddal és eltulajdonítom, a palackot a tűzet, eloltom, a nyugdíjasat meg szervírozom a kutyáknak.  Alapvetően cseszi a csőrömet ez a kerti égetés, egy csomó feles energia megy kárba. A híradóban meg hallom milyen sokan fagynak meg otthon a saját házukban, itt meg utcán égetjük a rőzsét. Tudom, nem megoldható, hogy ez a rőzse ott teremjen a vacogó nénike bácsika mellett, de akkor is cseszi  (a gondolat az agyamat, hogy más lehet, örülne neki itt meg  csak füstbe megy, zavarva engem is meg a nyuszit a réten).

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pempem.blog.hu/api/trackback/id/tr962764611

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása