Pempem girbe görbe kalandjai

Napi kalandjaim az élet nevezetű játékban.

Friss topikok

  • szeditke: Mennyit fejlődött a kis Panka! Nagyon szépek a gyermekeid Pemi! (2010.06.20. 13:00) Még videó:
  • babszika/Ria: És ezt még élvezte is... apám, nem semmi ez a Panka! Nekem csak a nézéstől is szédülő érzésem let... (2010.02.19. 07:45) Videók negyedik adag
  • misspony: Ultrahangos a párásító? Az bezavar!!! A történet mostanra nagyon viccesen hangzik, gondolom ott ... (2010.01.30. 21:59) Digi mérleg
  • harivera: pemi kukk a blogomba jacsobaba.freeblog.hu/ (2010.01.29. 18:10) Meglepi Apának
  • *Viki*: Helyes a bőgés! :) (2010.01.17. 09:24) Mártír anyu

Linkblog

Teszt

2011.03.28. 20:38 Pempem

Jelentem vége a tesztnek. Ha egy hét alatt 5 kg csokoládét esszük meg, akkor 43.2 km futás mellet 1.7 kg-ot hízzunk. Ez tény! Lemértem! Tényleg. Ugyan 50 km-es futás lett volna a tesztben, de sikerült a 35-ös lábamra egy 42-es vízhólyagot futni ezért a hétvégi futás kimaradt. Bár ez egy rejtély nekem, hogy ugyanaz a cipő ugyanaz a zokni ugyanazon a terepen 10 km alatt nem 12 vagy fölötte miért töri fel a lábam. De olyan fifikásan, hogy futás közben észre sem veszem, csak mikor húzom le a zoknimat és potyognak ki belőle a körmeim.  Nem vagyok mártír ha futás közben fájna nem csinálnám. Szóval hétvége pihi és nagy nehezen még vasárnap este benyomtam egy manner szerű piskótát és lenyomtam egy karnyi hosszú marcipánnal. Ezekkel garantálom, hogy teljesítettem a fent említett 5 kg édességet. Ne aggódjatok, jól vagyok! Majd szép lassan lefutom az új keletű kis kapaszkodót a derekam körül. A mai nap már kemény vagyok leszek mint mamut kaki. Nincs süti, csoki, fehér liszt, cukor vagy társai max egy kis Norbis édesség. Le is futottam 10 kg-t. A tesztből bebizonyította, hogy a csoki az csoki , a barna édes bőr mögé bújt igazi kis ördög, egy falat, szelet nem elég.  Ha viszonylag normálisan étkezünk mellette akkor kemény edzés mellett is hizlal. Nem, nem kell hálálkodni a saját tapasztalat szerzés érdekében csináltam, de ha okosak vagytok tanultok belőle.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pempem.blog.hu/api/trackback/id/tr92780048

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása