Pempem girbe görbe kalandjai

Napi kalandjaim az élet nevezetű játékban.

Friss topikok

  • szeditke: Mennyit fejlődött a kis Panka! Nagyon szépek a gyermekeid Pemi! (2010.06.20. 13:00) Még videó:
  • babszika/Ria: És ezt még élvezte is... apám, nem semmi ez a Panka! Nekem csak a nézéstől is szédülő érzésem let... (2010.02.19. 07:45) Videók negyedik adag
  • misspony: Ultrahangos a párásító? Az bezavar!!! A történet mostanra nagyon viccesen hangzik, gondolom ott ... (2010.01.30. 21:59) Digi mérleg
  • harivera: pemi kukk a blogomba jacsobaba.freeblog.hu/ (2010.01.29. 18:10) Meglepi Apának
  • *Viki*: Helyes a bőgés! :) (2010.01.17. 09:24) Mártír anyu

Linkblog

Nem futok:

2011.05.01. 12:04 Pempem

Igen igen szóval nem. Az úgy volt, hogy már elég régen elhatároztam, hogy mostanára felgyúrom magam a fél maratonra. Aztán nem foglalkoztam ezzel, de jött a vivicitta és az is megvolt és edzéseken is ment a 16 is lazán, ezért egyik este leültem és örömmel vettem, hogy pont lesz egy félmaratoni táv ma amire akciósan nevezhetek is. Meg is tettem és vártam ami napot. Fulllra felvagyok pörögve energiailag (2 éjszakát átaludtam), a héten pihiztem is és már a jutalmaimat is beszerveztem jövő hétre. Már már a számban éreztem a siker ízét mikor kimondom, hogy lefutottam. Eddig mindig féltem verseny előtt, hogy menni fog-e. De a maira éreztem először azt, hogy akkor is végig csinálom ha piros hóemberek …. . Erre jött a mai zuhé viharral és a család elég fura fejjel kérdezte, hogy tényleg futni akarsz? Mérlegelni kezdtem, néztem az utcán a betont hát ha itt futnánk akkor még csak csak, szemem a kutyaszarral tarkított sáros udvarra esett, ha de most ilyen lesz a terep az erdőben.  Már éreztem is a sarat cuppogni a lábam alatt (eddig még nem hagytam ki edzést sem időjárás miatt max a padon futottam), és ez a halálom a sarat dagasztani. Így fájó szívvel lemondtam a mai napot.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pempem.blog.hu/api/trackback/id/tr122868879

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása